Fredrik Snortare och Cecilia Synd...

Nu kör vi igång med bloggandet igen! Har inte haft någon lust alls att blogga under sommaren/hösten, men häromdan tänkte jag : Fan, jag ska nog börja blogga igen! Och sagt och gjort.
Åkte ner med 9 tåget idag, med Kerstin & Max, mötte Daniel på VBG station. Då säger Daniel att våran jourgrupp är lediga idag ????????? BAAAH, gick upp halv 8 helt i onödan. Jag hade kunnat vara hemma och ridit idag, menmen, nu är jag redan i Tvååker så skitsamma. Jag & Kerstin ska gå upp till skolan och äta lunch och sätta oss i entren och lata oss framför datorerna istället, och sen ska jag och Elin gymma någon timme eller två, träningsvärk nästa! (y)
Förresten, älskar min nya dator! Macbook is da shiiiiet (y) :D Nu ska jag packa upp mina kläder och packa om väskan, vi hörs senare :)
Förresten, Petter är min nya favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0