I want a perfect moment,

Tjoo!Har precis kommit till elevhemmet, underbart! Sitter här med min älskade Burn, fyfan vad gott det är.. :) Har äntligen fått tillbaka min telefon också, fast måste lämna in den igen... lämnade ju in den för att displayen var spräckt, men nu är det fixat, men nu helt plötsligt funkar inte knappsatsen, så kan inte skriva sms med den så jag måste skriva allt med touchen! Svinjobbigt! Men i allafall, älskar min Samsung Ultra Touch :)) <3
Nu kommer snart Elin så då ska jag träffa henne och sen gå till skolan :)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 08:53:25
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0