Krossar hjärtan på rutin, bara en som krossa hans och hennes namn är kokain

Puh, äntligen hemma efter en lång dag i skolan -.- Började med psykolgi hela förmiddagen, så jävla roligt ämne! Riktigt glad att jag valde de! Sedan lunch, sedan växtodling med Karl-johan.... så roligtt.. och eftersom internet la av när vi hade en hel timmas lektion kvar så kunde man inte hålla sig vaken nästan :o Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på aristocats på youtube! Har nog inte sett den filmen på seriöst typ 10 år?  Så nu ska det bli mys, bara jag, Aristocats och min älskade Burn :') <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 04:47:47
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0