Visst känns det fint att va vid liv, en dag till? Visst känns det fint nu Hurricane?

Tjooo (: Kom precis hem från affären, har handlat mat (y) Jag, kerstin, daniel & stockman gick hem typ halv 3, pratade en stund med mamma och sen stensomnade jag och vaknade halv 6 ;) Men nu har jag fixat två alternativ till tatueringen jag ska göra när jag fyller 18! Tog två googlebilder, och den ena har en tatuering under den jag fixat, men skitsamma, det är mest placeringen :)  MEN FAN VAD JAG HATAR MACBOOK JUST NU. det går inte att ladda upp bilderna här, så ni får vänta till jag får ordning på de eller till fredag när jag kommer hem till min underbara PC! xD
Men iallafall, jag ska tatuera in en text från en Håkan Hellström låt, nämligen Hurricane Gilbert. :) Så jag ska skriva : Visst känns det fint att va vid liv, en dag till?  antingen på insidan av underarmen, eller på baksidan eller vad man ska säga :)
nu ska jag dampa klart på min dator, och snart kommer eliiinpeliin så då ska ja leka med henne!
pusshej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0